زنان
زنان
خطری که زنان ایرانی را تهدید می کند جدی است باید آگاه باشید باشید واز برنامه هایی که برای نابودی فرهنگ ایران است آگاه شوید
زنان
نويسندگان
لینک عزیزان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان زنان و آدرس zanan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





مدیر مرکز کاربردی حجاب ریحانةالنبی گفت: با اتصال طرح خوش حجابی و نسیم عفاف مرکز حجاب ریحانه النبی در شهرهای مشهد، قم، ساری، ارومیه و کاشان به یکدیگر از این پس طرح‌های مذکور به صورت شبکه ملی اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام محمد مهدی ابراهیم‌پور، مدیر مرکز کاربردی حجاب ریحانةالنبی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان این‌که هدف از طرح مدارس مرکز حجاب ریحانةالنبی، ترغیب به حجاب برتر بود، از طرحی تکمیلی برای شناسایی افراد خوش حجاب و تکریم آنان خبر داد.


وی افزود: برخلاف نیروی انتظامی که کار آن فعالیتی سلبی با هنجارشکنان حجاب در اجتماع است، در طرح‌های خوش حجابی و نسیم عفاف، که فعالیت‌هایی اجتماعی هستند، دختران رده سنی 7 تا 14 سال و 15 تا 20 سال دارای حجاب برتر، جذب و تکریم می‌شوند.


مدیر مرکز کاربردی حجاب ریحانةالنبی با اشاره به این‌که طرح‌های خوش حجابی و نسیم عفاف در شهرهای ارومیه، مشهد، ساری، کاشان و قم انجام می‌شود، اضافه کرد: هدف از اجرای این طرح‌ها، برطرف کردن دغدغه خانواده‌های مذهبی است تا دختران محجبه پس از مدتی بدحجاب نشوند.


وی خاطرنشان کرد: در طرح خوش حجابی دختران 7 تا 14 سال با حجابی که در جامعه تردد می‌کنند، شناسایی می‌شوند که پس ارائه خدماتی مانند آموزش، مشاوره، پشتیبانی تلفنی و پیامکی، تکریم و به حفظ حجاب برتر پایبند خواهند شد.


حجت‌الاسلام ابراهیم‌پور ادامه داد: افرادی که در طرح خوش حجابی شرکت داشتند، پس از رسیدن به سن 15 سال، وارد طرح نسیم عفاف شده و این کار به صورت مستمر انجام می‌شود تا اهمیت حجاب در وجود آن دختر نهادینه شود.


وی اظهار داشت: تا به حال این برنامه‌ها با هماهنگی شهرستان‌ها و به صورت مجزا در هر یک از شهرستان‌های فعال در این زمینه اجرا می‌شد و دختران با حجاب عزت و جایگاه مهمی در رابطه با موضوع حجاب پیدا می‌کردند.


مدیر مرکز کاربردی حجاب ریحانةالنبی تصریح کرد: به تازگی شبکه‌ای ملی بین شهرهای اجرا کننده طرح خوش حجابی و نسیم عفاف، ایجاد شده تا خدمات‌رسانی و فعالیت‌های این دو طرح شامل مسافرانی که در سایر شهرستان‌ها عضو این برنامه هستند نیز بشود.


وی در پایان با بیان هدف از ایجاد شبکه ملی بین شهرستان‌های اجرا کنند این طرح‌ها، گفت: با اتصال این شهرها به هم و خدمات رسانی به اعضای یکدیگر، دختر با حجابی که عضو این طرح‌ها است، یک عزت و هویت اجتماعی در سطح ملی پیدا می‌کند و سبب می‌شود، اهمیت حجاب را به خوبی درک کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ سه شنبه 23 آبان 1391برچسب:حجاب,ملی, ] [ 20:47 ] [ بنده ی خدا ]
.: Weblog Themes By Salehon :.

درباره وبلاگ

سلام در این وبلاگ شما با مطالبی که برای شما مفید و آموزنده می باشد روبرو می شوید امیدوارم هر مطلبی رو که در اینجا میخونید با ارائه نظرها و انتقادات مفیدتون به من کمک کنید تا باز خورد مفیدش رو خودتون بینید من بعلت مشغله های کاری ای که دارم فقط آخر هفته ها میتونم به وبلاگ شر بزنم خوشحال میشم با هم بحث کنیم
حمایت می کنیم
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 17
بازدید کل : 17
تعداد مطالب : 181
تعداد نظرات : 25
تعداد آنلاین : 1



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
شمارنده
شمارنده